سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 15:07
  • تعداد بازدید خبر : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان گیلان از مناطق سیل زده رودبار/با مقصران حادثه برخورد می شود

بازرس کل استان گیلان به عنوان اولین مسئول ارشد استان از منطقه سیل زده رودبار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، احمد آقایی بازرس کل گیلان از ورود دستگاه قضا به حادثه سیل رودبار خبر داد.

آقایی در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده رودبار گفت: با ورود دستگاه قضایی با افرادی که تقصیر داشتند یا مقصر حادثه بودند با یک دادرسی عادلانه برخورد می شود.

وی با تاکید بر این که چرا باید با ترک فعل چند مسئول این همه خسارت به بیت المال وارد شود، اظهار کرد: بر اساس برآورد مدیران رودبار دویست میلیارد ریال به زیر ساخت های شهری و خدمات رسان و شهروندان خسارت و صدمه وارد شده است.

در این بازدید که معاون و سربازرسان بازرسی کل استان گیلان و فرماندار و شهردار رودبار آقایی را همراهی می‌کردند؛ به مدیران دستور داده شد با اجماع و فهم مشترک به اتفاق شرکت پیمانکار تلاش کنند و وضعیت را به حالت عادی درآورند.

بازرس کل استان گیلان تصریح کرد: هر دستگاه، سازمان یا مجری پروژه ای که مقصر حادثه باشد بر اساس قانون باید خسارت های وارده را جبران کند.

وی همچنین در راستای مصوبات سفر استانی ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور به گیلان از پروژه های نیمه تمام  رودخانه سفیدرود ، پل محله گزن و زیر گذر بلوار وحدت در محدوده آزاد راه بازدید کرد و دستورات لازم را صادر کرد.

بازرس کل استان گیلان همچنین در نشست ستاد مدیریت بحران رودبار با قدردانی از تلاش های صورت گرفته نسبت به خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده ابراز نگرانی کرد.

آقایی اظهار کرد: در درد و رنج و آزردگی خاطر مردم رودبار شریک هستیم و با آنان اعلام همدردی می کنیم.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -