سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 11:42
  • تعداد بازدید خبر : 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری از پروژه ساختمان موزه بزرگ باستان شناسی استان

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری از پروژه ساختمان موزه بزرگ باستان شناسی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان چهارمحال و بختیاری، سید مهدی تقوی بازرس‌کل استان به همراه معاون نظارت و بازرسی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از ساختمان موزه بزرگ باستان شناسی استان، بازدید کرد.

بازرس کل استان چهارمحال و بختیرای در حاشیه این بازدید با اشاره به نیاز و اهمیت وجود موزه باستان شناسی در مرکز استان افزود: حدود 15 سال از زمان شروع به احداث این موزه می‌گذرد و میزان پیشرفت این پروژه با توجه به دلایل و توجیهات ذکر شده توسط مسئولین امر، برای این مرجع قابل قبول نیست.

وی کم‌کاری و عدم پیگیری مستمر مدیران قبلی و فعلی را عامل اصلی بلاتکلیفی این طرح برشمرد و بر لزوم تکمیل و تسریع در بهره برداری آن تاکید کرد.

بازرس کل استان ضمن هشدار در مورد هرگونه ترک فعل یا سهل انگاری و هرگونه سوءجریان احتمالی در تعیین تکلیف و اجرای این پروژه، آمادگی بازرسی‌کل استان جهت هرگونه کمک قانونی برای برون رفت از حالت فعلی را اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: موزه باستان شناسی در ضلع شمالی ساختمان مرکزی به مساحت 1500 مترمربع در سه طبقه و جمعاً با زیر بنا 4500 مترمربع واقع شده که از سال 1388 عملیات اجرایی آن شروع شده لیکن تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -