سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 13:39
  • تعداد بازدید خبر : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان خراسان شمالی از پروژه تصفیه خانه و خط انتقال پساب فاضلاب شهر بجنورد به کارخانه پتروشیمی استان

بازرس کل استان خراسان شمالی با حضور در محل پروژه تصفیه خانه و خط انتقال پساب فاضلاب شهر بجنورد به کارخانه پتروشیمی استان، در جریان میزان پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی صادق اسپید کار بازرس کل استان در رأس هیاتی، با حضور در محل پروژه تصفیه خانه و خط انتقال پساب فاضلاب شهر بجنورد به کارخانه پتروشیمی استان در جریان میزان پیشرفت آن قرار گرفته و با مسئولان پروژه دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار که کاظمی معاون بازرسی کل استان  و حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان شمالی اسپید کار را همراهی می کردند  از میزان پیشرفت بخش‌های مختلف تصفیه خانه و خط لوله انتقال پساب شهر بجنورد ظرف سال گذشته بازدید به عمل آمد.

بازرس کل استان خراسان شمالی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و ابراز رضایت از جدیت مجموعه پتروشیمی در پیگیری و اجرای این پروژه در زمان کوتاه گفت: با توجه به منافع زیست محیطی حاصل از تحقق این پروژه برای شهر بجنورد امید است در آینده نزدیک شاهد توقف آلایندگی های ناشی از فاضلاب شهری در اراضی کشاورزی باشیم و برداشت‌های کارخانه پتروشیمی استان از منابع آب زیر زمینی نیز متوقف گردد.

شایان ذکر است بازرس کل استان سال گذشته در زمان آغاز به کار پروژه از آن بازدید کرده بود.

 

 

 

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -  -