سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 09:21
  • تعداد بازدید خبر : 269
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌ کل استان فارس از خط تولید و انتقال گاز دالان/ رفع مشکل ناترازی گاز به میزان سه میلیون مترمکعب در روز با ورود بازرسی

بازرس‌ کل استان فارس گفت: با اقدام مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و بازرسی کل استان فارس ناترازی گاز به میزان سه میلیون مترمکعب در روز رفع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، کاظم اکرمی در جریان بازدید از تأسیسات خط تولید و انتقال گاز دالان به عنوان یکی مراکز مهم صنعتی کشور در تولید و پالایش گاز اظهار کرد: مهمترین شاخص رشد تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، اقدام جهادی و توجه به انگیزه انقلابی متخصصان برای رفع یکی از مشکلات اساسی مردم و تأمین گاز مصرفی خانگی و صنایع در زمستان امسال به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اقدام مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و بازرسی ‌کل استان فارس، میزان افزایش جدید تولید این شرکت به میزان سه میلیون مترمکعب در روز را برای برای رفع ناترازی گاز کشور و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن بسیار مهم دانست.

بازرس کل استان فارس ضمن بیان دیدگاه‌های حمایتی سازمان بازرسی؛ اعلام کرد که اقدام مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و بازرسی‌ کل استان فارس، منجر به افزایش تولید این شرکت به میزان سه میلیون مترمکعب در روز برای رفع ناترازی گاز کشور شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تشریح ابعاد مختلف پروژه جدید این شرکت، گفت: از سال‌های قبل با توجه به محدودیت جریان در خط لوله گاز مرکز جمع آوری دالان پروژه‌ای به عنوان لوپ Dm1 تعریف که طی چند مرحله اقدام به گرفتن پیمانکار شد که متأسفانه شرکتی در مناقصه شرکت نکرد و یک بار نیز گرچه با یک پیمانکار عقد قرارداد شد اما به سرانجام نرسید.

به گفته وی در سال جاری به دلیل نیاز شدید به گاز کشور در فصل زمستان، با حمایت‌ها و مساعدت‌های بازرسی‌کل استان فارس و با استفاده از تمامی تجهیزات در منطقه دالان، این امر محقق شد.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی