سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 11:10
  • تعداد بازدید خبر : 266
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه تولید مواد شوینده فرآوران طبیعت کیان یاسوج/ بازرس‌کل استان: سازمان بازرسی از واحدهای تولیدی تمام قد حمایت می‌کند

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی، مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل بانک صنعت و معدن استان در جهت حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی و رفع موانع تولید از کارخانه فرآوران طبیعت کیان یاسوج مستقر در شهرک صنعتی فرودگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی گفت: این بازدید در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیگیریهای رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جهت حمایت از تولید و رفع موانع تولید انجام گرفت.

سازمان بازرسی از واحدهای تولیدی تمام قد حمایت میکند

بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش تولید و پایداری اشتغال یکی از راهکارهای پیشرفت و شکوفایی اقتصاد کشور است، بنابراین بازرسیکل استان به عنوان یک نهاد نظارتی در راستای قانون تمام قد از سرمایه گذاران استان حمایت میکند.

صالحی خاطرنشان کرد: مشاهدات میدانی و بازدید از واحدهای تولیدی جهت بررسی و حل مشکلات آنها در راستای وظایف قانونی میتواند راهگشا باشد.

وی در حاشیه این بازدید طی نشستی باحضور سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی، مدیرعامل کارخانه، مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل بانک صنعت و معدن استان با اشاره به اینکه عمده مشکلات این کارخانه تولیدی در حوزه بانکی است، یادآور شد: برای افزایش تولید و پایداری اشتغال، این کارخانه نیاز به تسهیلات کافی دارد که دستورات لازم جهت همکاری و حل مشکلات این کارخانه تولیدی به دستگاههای متولی داده و مقرر شد بانک در راستای قانون همکاری لازم را انجام دهد.

بازدید بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت تولید روغن موتور آریا پالایش دنا در یاسوج

براساس گزارشی دیگر، بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن و مدیر عامل بانک توسعه تعاون از شرکت تولید روغن موتور آریا پالایش دنا در یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

صالحی بازرس کل استان افزود: حمایت از تولید و سرمایه گذاران یکی از رویکردها و محورهای اصلی سازمان بازرسی است بنابراین جهت پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور و پایداری اشتغال از همه ظرفیتهای قانونی خود استفاده خواهیم کرد.

بازرس کل استان ضمن بازدید از بخشهای مختلف این شرکت اظهار کرد: مشخص شد عمده مشکلات این شرکت جهت افزایش تولید و بازاریابی، در حوزه تسهیلات بانکی و کمبود سرمایه در گردش است.

بازرس کل استان در حاشیه این بازدید طی نشستی که با حضور سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی، مدیرعامل بانک صنعت ومعدن، مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مدیرعامل شرکت تولید روغن موتور آریا پالایش دنا برگزار شد، پس از شنیدن صحبتهای طرفین دستورات لازم برای همکاری و رفع مشکلات این واحد تولیدی فعال را صادر کرد و در پایان طی صورتجلسهای مقرر گردید طرفین نسبت به تعهدات خود برای حل مشکلات شرکت اقدامات قانونی را انجام دهند.

انتهای خبر//

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -