سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/08/24 - 12:51
  • تعداد بازدید خبر : 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
لرستان

بازدید بازرس‌کل استان لرستان از فروشگاه‌های سطح شهر خرم‌آباد

بازرس‌کل استان لرستان با حضور میدانی در فروشگاه‌ها و جلسه با معاون سازمان صمت استان وضعیت کالاهای اساسی در بازار را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان لرستان، سعید رازانی در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین نظارت دقیق بر روند توزیع و تنظیم قیمت بازار در جلسه‌ای با آقای موسوی معاون سازمان صنعت و معدن موجودی کالاهای اساسی را در استان بررسی کرد.

در جلسه مذکور همچنین در خصوص کمبود و گرانی ورق‌های ام‌دی‌اف و همچنین بررسی تخلف گران‌فروشی و نظارت بر توزیع ورق‌های مربوطه از طریق شرکت‌های تولیدی مستقر در استان در دستور کار جلسه قرار گرفت.

پس از این جلسه سعید رازانی بازرس‌کل استان از چند فروشگاه زنجیره‌ای بازدید و موجودی مواد و کالاهای مورد نیاز مردم را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در راستای کمک به سلامت جامعه و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فروشگاه‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دقیق و با حساسیت رعایت کنند.

پس از این بازدید و پیرو این جلسات و تاکیدات بازرس‌کل استان مبنی بر رسیدگی و حل و فصل مشکلات و تخلفات گران‌فروشی و نظارت بر توزیع ورق‌های ام‌دی‌اف، مدیرکل صمت استان طی مکاتباتی با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت و سازمان صمت استان خوزستان، پیگیر میزان تحویلی و گرانی ورق‌های ام‌دی‌اف شده و نتیجه را به این بازرسی‌کل ارائه کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -