سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 07:05
  • تعداد بازدید خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتقاد بازرس‌کل استان اردبیل و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از عدم خدمات رسانی مطلوب در یکی از بیمارستان‌ها

بازرس کل استان اردبیل و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان از وضعیت نامطلوب و عدم خدمات رسانی مناسب در یکی از بیمارستانهای اردبیل انتقاد کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اردبیل، علی رمضان‌پور بازرس‌کل قضایی استان اردبیل و جوانمرد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل استان در بازدید سرزده شبانه از یکی از بیمارستان‌های اردبیل، ضمن اعلام نارضایتی از نحوه نامناسب خدمات رسانی به مردم، بخصوص در بخش اورژانس این بیمارستان، از عدم حضور بموقع پزشکان آنکال، سونوگرافیست و ارتوپدی و همچنین کمبود تخت و فضای بیمارستانی بدون داشتن تهویه و نظافت در بخشهای مختلف انتقاد کردند.

در جریان این بازدید بسیاری از کارکنان و مردم نیز پیرامون نبود امنیت جانی برای پرسنل و کادر نگهبانی گله کردند.

در ادامه ازمسولان ذیربط خواسته شد ضمن ارائه خدمات مناسب در شأن مردم استان و حضور مستمر و بموقع کادر پزشکی بدون فوت وقت بر سر بیماران، در راستای پیشگری از هرگونه وقوع جرم برای تغییر مکان و ایجاد فضای امن‌تر این بیمارستان اقدامات موثری را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

در این بازدید که از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۳ ساعت بطول انجامید اکبرزاده و ساجد از سربازرسان و بازرسان زبده بازرسی کل استان نیز حضور داشتند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -