سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 12:22
  • تعداد بازدید خبر : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان بازرسی در جمع قضات دادگستری اردل:

اتقان آرا و سرعت در رسیدگی مورد توجه قضات باشد

رئیس سازمان بازرسی خطاب به قضات گفت: اگر دقت و سرعت در رسیدگی مکمل هم بوده و به خوبی اجرا شوند بخش مهمی از وظیفه ما که همان اجرای عدالت است محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در ادامه ماموریت رئیس سازمان بازرسی کل کشور و سفر به شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، دکتر خدائیان در جمع قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای این شهرستان حضور یافت.

رئیس سازمان بازرسی با ابلاغ سلام ریاست دستگاه قضا از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان قدردانی کرد و گفت: وظیفه اصلی ما در دستگاه قضایی اجرای عدل و گسترش عدالت است‌. رفتار و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که اگر در هر جایی به هر فردی تعدی و ظلم شد به دستگاه قضایی و احقاق حق خود توسط دادگستری امیدوار باشد.‌ باید این نگاه در بین مردم شکل بگیرد که قوه قضاییه را ملجا و پناهگاه خود بدانند.

وی افزود: در این راستا ما دو‌ظیفه اصلی داریم، یکی توجه جدی به اتقان آرا و دیگری سرعت در رسیدگی است. اگر دقت و سرعت مکمل هم بوده و به خوبی اجرا شوند بخش مهمی از وظیفه ما که همان اجرای عدالت است محقق خواهد شد.

دکتر خدائیان تصریح کرد: در این سفرها و نشست ها به دنبال شنیدن مسایل و مشکلات و نقطه نظرات شما عزیزان هستیم و بسیاری از موارد مطرح شده در این جلسه و در جلسات با مقامات عالی از جمله ریاست معزز قوه قضاییه منعکس خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست صمیمانه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، رییس اداره ثبت اسناد و پزشکی قانونی و تعدادی از همکاران قضایی و اداری به بیان مشکلات موجود پرداختند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی