سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 17:24
  • تعداد بازدید خبر : 361
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی به رئیس جمهور منتخب

رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان «دام عزه العالی»

رئیس جمهور منتخب مردم شریف ایران اسلامی

با سلام و احترام؛

انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

به رغم گسترده ترین تبلیغات در جهت تحریم انتخابات از سوی بیگانگان، مشارکت شکوهمند مردم بصیر و زمان شناس ایران اسلامی در لبیک به فرمان رهبر معظم و فرزانه انقلاب برای برگزاری انتخاباتی امیدآفرین، 15 تیرماه را به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در تحقق مردم سالاری دینی به ثبت رساند.

اکنون که بار دیگر فرصت همدلی و هم افزایی فراهم شده، رجاء واثق دارم کارنامه و رویکرد جنابعالی زمینه ساز ایجاد دولتی کارآمد، مردمی، انقلابی و ضدفساد در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید رئیسی، از خداوند متعال دوام عزت و توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم السلام مسألت می نمایم.

 

خدائیان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی