- بازدید بازرس کل استان زنجان از شرکت تولیدی پارسیان 04/05/08
- سازمان بازرسی کل کشور نحوه تأمین تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را بررسی کرد 04/05/08
- گزارش صدا و سیما از مطالبه ای که با ورود سازمان بازرسی به نتیجه رسید؛ واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- حضور بازرس کل استان قم در نشست بازرسان ستاد امر به معروف استان/ تاکید طالبی بر ضرورت تخصصی شدن فعالیت بازرسان 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
57 دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستانی در رصد و پایش سرزده بازرسان بازرسی کل استان همدان قرار گرفتند
بازرسیکل استان همدان با تشکیل 10 تیم نظارت و بازرسی به موضوع بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی در کنترل بازار و عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمانها پرداخت.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان همدان ، در راستای بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی در کنترل بازار و رسیدگی به گرانیهای افسارگسیخته و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمانها و برخورد با عناصر خاطی، بازرسیکل استان همدان با تشکیل 10 تیم نظارت و بازرسی، بازرسان خود را جهت پیگیری و رفع مشکلات ارباب رجوع، رصد و پایش امورات جاری دستگاهها و برخورد با عناصر خاطی در دستگاههای اجرایی استان و ادارات شهرستانها با اولویت دستگاههای خدماترسان و دستگاههایی که بیشترین ارباب رجوع را دارند مانند آب، برق، گاز، امورمالیاتی، شعب بانکها، بیمارستانها، شهرداریها و ادارات ثبت اسناد اعزام کرد تا به صورت سرزده بازدید کنند.
در سطح مرکز استان همدان، اداره کل امور مالیاتی، شرکت آب منطقهای، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، سازمان بهزیستی، بیمارستان تامین اجتماعی و اسناد پزشکی معاونت درمان تامین اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره بهزیستی، مرکز اسناد پزشکی و بیمارستان تامین اجتماعی(آتیه) همدان، اداره کل راه و شهرسازی، شبکه بانکی استان و بیمه ایران در نحوه برخورد و حل مشکل ارباب رجوع توسط کارمندان مورد بررسی و پایش قرار گرفتند.
همچنین ادارات و دستگاههای شهرستانهای استان از جمله نهاوند، رزن، ملایر، کبودرآهنگ و بهار مورد رصد قرار گرفتند که در این میان شهرداری و ادارات آب و فاضلاب، شرکت برق، شرکت گاز و ادارات صمت منابع آب شهرستان نهاوند و شهرداری، برق، ابفا، ثبت و بیمارستان شهید غرضی شهرستان ملایر و شبکه بهداشت و درمان، مدیریت توزیع نیروی برق، مدیریت آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیریت گاز و شهرداری شهرستان کبودرآهنگ و شرکت گاز، بیمارستان آیت الله بهاری ، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری، شرکت توزیع نیروی برق، سازمان تامین اجتماعی شهرستان بهار در خصوص نحوه برخورد و حل مشکل ارباب رجوعان توسط کارمندان مورد بررسی قرار گرفتند.
بنا بر این گزارش در اجرای این بازرسیها، 57 دستگاههای اجرایی و ادارات شهرستانی مورد بازرسی سرزده قرار گرفتند که در این بازرسیها مجموعاً 52 مورد آسیب شناسایی و در این راستا مجموعاً 23 تذکر جهت اصلاح امور به دستگاهها داده شد و تعداد 23 اقدام اثربخش صورت گرفت.
در سطح منطقه 4 سازمان (غرب کشور) نیز تاکنون در مجموع 1369 نفر ساعت صرف بازرسی از 261 دستگاه اجرایی و زیر مجموعههای شهرستانی آنها شده است. طی بازرسیهای سرزده یک هفته اخیر 16 مورد تخلف از دستگاهها مشاهده و در مجموع 653 آسیب شناسایی شده و بازرسان این منطقه با 426 مورد تذکر اصلاحی به دستگاهها، در مجموع 66 مورد اقدام اثربخش در حین بازرسیهای سرزده داشته اند.
