- حل مشکلات کارخانه الیاف گستر یزد در جریان بازدید بازرسکل قضایی استان یزد 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: قانون ثبت رسمی معاملات نیازمند نظارتهای هدفمند است 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: معادن باید به تعهدات خود در قبال محیط زیست عمل کنند 04/04/25
- بازدید بازرسکل استان قم از مرکز درمان ناباروری طهورا/ مشکلات این مرکز درمان ناباروری در دستور کار بازرسی کل استان 04/04/25
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سایت دفن زباله لندفیل آستارا/ گلایه آقایی از عدم ساماندهی سایت دفن زباله آستارا 04/04/24
- نشست بازرسکل استان خراسان رضوی با قرارگاه مردمی جمعیت استان برگزار شد/ فتوحی: اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند پیگیری جدیتر دستگاههاست 04/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از بخشهای توسعهیافته زندان نقده 04/04/24
- بازرس کل قضایی آذربایجان غربی: تلاش شبانه روزی مرزبانی و سپاه، رمز امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی است 04/04/23
- بازدید بازرس کل زنجان از پروژه اراضی لیل آباد 04/04/23
- بازدید 10ساعته بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از زیرساختهای عشایری زیوه ارومیه 04/04/23
بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از شهرداری منطقه 4 یزد
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از شهرداری منطقه 4 یزد سرزده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجمومه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از شهرداری منطقه 4 یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن سرکشی از اتاقهای شهرداری منطقه 4 و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدماترسانی شهرداری به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخصهای مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع میباشد که میبایست کارکنان کلیه دستگاههای اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.
بازرس کل قضایی استان خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
وی افزود: بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان و نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.
شایان ذکر است در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و... و کثرت درخواستهای عموم در مورد آسفالت خیابانها و کوچههای تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولین مربوطه دستوراتی ابلاغ گردید.
