- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان قم از اتاق اصناف استان/ تاکید طالبی بر هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و تشکلهای صنفی 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان لرستان از برخی پروژههای عمرانی خرم آباد 04/04/29
- استقرار هیئت بازرسی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان 04/04/29
بازرسکل استان خراسان رضوی: برخورد اخلاق مدارانه سرلوحه کار کارگزاران تامین اجتماعی قرار گیرد
بازرس کل استان خراسان رضوی در جمع مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تاکید کرد که برخورد اخلاق مدارانه موجب جلب رضایت مندی مردم میشود.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی، همزمان با روز گرامیداشت تامین اجتماعی حجت الاسلام موسی فتوحی رئیس مرکز منطقه ۲ سازمان و بازرسیکل استان خراسان رضوی در محل ادارهکل تأمین اجتماعی استان حضور یافته و در جمع مدیران و کارکنان آن مجموعه سخنرانی کرد.
بازرس کل استان خراسان رضوی خدمت در حوزه تامین اجتماعی را با توجه به جامعه هدف آن امری مقدس و ستودنی دانست و اظهار داشت: اغلب مردم و حتی مدیران از مشکلاتی که این سازمان جهت ارائه خدمات متنوع خود با آن روبروست بیاطلاع بوده یا حداقل کماطلاع هستند، لذا میبایست مسئولان سازمان تامین اجتماعی با استفاده از ظرفیت این هفته برای تنویر افکار عمومی، سیاستها و برنامهریزیهای خود را که در جهت رفاه مردم است بیان کند.
فتوحی تاکید کرد: با توجه به گروههای هدف خدمات تامین اجتماعی برخورد اخلاق مدارانه سرلوحه کار همه کارگزاران این حوزه برای جلب رضایتمندی آنان قرار گیرد که البته موجب افزایش سرمایه اجتماعی و کارآمدی نظام خواهد شد و کارایی نظام سبب حفظ نظام شده که حفظ نظام اوجب واجبات است.
