سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/02/23 - 12:26
  • تعداد بازدید خبر : 18548
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

بازدید رئیس منطقه 5 سازمان و بازرس کل استان آذربایجان شرقی ازسیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری تبریز

بازرس کل استان آذربایجان شرقی دوشنبه بیست ویکم اردیبهشت به همراه بازرسان گروه شهرداری بازرسی استان ازسیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری تبریز بازدید کرد.

بازرس کل استان آذربایجان شرقی دوشنبه بیست ویکم اردیبهشت به همراه بازرسان گروه شهرداری بازرسی استان ازسیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری تبریز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان آذربایجان شرقی، در این جلسه که با حضور معاونین شهرسازی، املاک، مدیر کل بازرسی شهرداری و مشاور عالی شهردار تبریز برگزار شد، کرمی بازرس کل استان آذربایجان شرقی گفت : در سیستم یکپارچه شهرسازی تمهیداتی اندیشیده شود که امکان تخلف از ضوابط شهرسازی به صفر کاهش یابد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که با لغو این کمیسون ها احتمال هجوم پرونده های تخلف به کمیسیون های ماده صد بسیار زیاد است بنابراین باید برای متمرکز نمودن این کمیسیون ها در شهرداری مرکز و تقویت سیستم ارجاع پرونده های تخلف، اقدام جدی به عمل آورد.

رئیس منطقه 5 سازمان تاکید کرد: کمیسیون های توافقات و مصالحه در شهرداری تبریز به صورت غیر قانونی ایجاد شده و نسبت به اعطای مجوز های ساختمانی مازاد بر ضوابط شهرسازی اقدام می­نمودند که با پیگیری های مستمر بازرسی کل استان تشکیل این کمیسیون ها منتفی گردید.

در ادامه معاون شهرسازی شهرداری تبریز اذعان داشت: با لغو کمیسیون توافقات و مصالحه توسط بازرسی کل استان، از ابتدای سال 94 پروانه های ساختمانی شهرداری تبریز مطابق ضوابط صادر می­شود و با توجه به امکان نظارت قوی در سیستم یکپارچه شهرسازی، امکان عدول از ضوابط شهرسازی بسیار کاهش یافته است.

بنابراین گزارش پس از اتمام جلسه بازرس کل و بازرسین استان از اتاق مانیتورینگ شهرداری بازدید نموده و در جریان امور مربوط به سیستم یکپارچه شهرسازی و مراحل و نحوه­ی کار آن قرار گرفتند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم