سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/02/29 - 14:35
  • تعداد بازدید خبر : 463
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید بازرس کل استان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی 2 بوشهر

بازرس کل استان از سه واحد تولیدی مستقر در شرکت شهرک های صنعتی 2 بوشهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان بوشهر، در راستای حمایت از تولید و ادامه بازدیدهای قبلی اسحاق شهبازی بازرس کل استان به همراه سربازرس گروه تولیدی و مسئول حفاظت و اطلاعات بازرسی‌کل، از سه واحد تولیدی مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی 2 بوشهر بازدید کردند.

 در این بازدید که مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر و معاونین ایشان بازرس کل استان را همراهی می کرد از شرکت های امید پاها (تولید کفش)، فراچوب عصر جنوب و تولید نایلون آقای هژبریان بازدید به عمل آمد.

شهبازی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در پیگیری مسائل و مشکلات شرکت های مستقر در شهرک، خواستار انعکاس مشکلات به بازرسی کل جهت پیگیری به منظور رفع موانع شد.

بازرس کل استان بوشهر رویکرد سازمان بازرسی کل کشور را همکاری با همه نهادها و دستگاه‌های مربوطه در راستای حل مشکلات فراروی تولید و سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های قانونی شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی، کارگروه اقدام و ستاد اقتصاد مقاومتی فرصتی مغتنم برای واحدهای تولیدی است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران واحدهای تولیدی نیز با تقدیر از نوع نگاه سازمان بازرسی به حوزه تولید و اشتغال اظهار داشتند : بازرسی کل همواره به عنوان یک همکار و همیار پیگیر مسائل واحدهای اقتصادی و صنعتی بوده و حضور و پیگیری مجدانه وی در کنار ما می تواند در رفع موانع و افزایش تولید نقش بسزایی داشته باشد.

در پایان مقرر شد در خصوص تامین نقدینگی لازم و بخشش جرائم دیرکرد مربوط به واحد تولیدی نایلون مراتب طی جلسه‌ای با حضور مدیران بانک عامل بررسی و حداکثر مساعدت انجام شود. همچنین ضرورت استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و ارائه سفارش کالا با اولویت واحدهای تولیدی در سطح استان بویژه در مورد محصولات شرکت امید پاها (تولیدی کفش ایمنی) مورد تأکید قرار گرفت و مصوب شد شرکت‌های فعال در این زمینه توسط شرکت شهرک ها به مصرف کنندگان عمده استان (صنایع نفت و گاز و نیروگاه اتمی) معرفی شوند. همچنین درخصوص عدم استفاده بهینه از پساب تصفیه‌خانه بوشهر و امکان استفاده از آن در طرح جنگل‌کاری و بهره برداری از چوب قرار شد مراتب در کارگروه آب استان مطرح گردد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -