- واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجانغربی بر لزوم تقویت زیرساختها و بهرهگیری از فناوریهای نوین در مدیریت مصرف برق 04/05/05
- نجات معدن چشمه ساران شهرستان آزادشهر از تعطیلی با ورود سازمان بازرسی/ مجوز کارگاه زغال سنگ با رعایت الزامات زیستمحیطی صادر شد/ تثبیت اشتغال ۱۴۵ نفر و فراهم شدن زمینه استخدام نیروی جدید 04/05/05
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از قطعه ۵ آزادراه خواجه – ورزقان 04/05/04
اعزام 12 تیم بازرسی به شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برای دریافت شکایات مردمی
بازرسیکل استان چهارمحال و بختیاری برای ارتباط مستمر با مردم با رویکرد نظارت بر نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی 12 تیم بازرسی به شهرستانهای این استان اعزام کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان چهارمحال و بختیاری، این تیمهای دو نفره که متشکل از بازرسکل، معاونین، سربازرسان، بازرسان و کارشناسان بازرسیکل استان بودند با هماهنگی ائمه جمعه و جماعات در سطح استان، یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب و عشاء با حضور در مساجد و محل تجمع مردم، مستقر شده و مشکلات مردم را رسیدگی کردند.
گفتنی است تیم بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در مواردی که قابل پیگیری فوری بود، با مقام دستگاه مربوطه در شهرستان یا استان تماس گرفته و مشکل را رفع کرد.
بر اساس این گزارش عمده دغدغههای مردمی که در حوزه صلاحیت سازمان بازرسی بود، مربوط به ترک فعل مدیران و کارکنان ناظر بر انجام وظایف قانونی و خدماترسانی به جامعه هدف در راستای ماموریتهای سازمانی بوده که دغدغههای موجود علاوه بر انعکاس به بالاترین مقام اجرایی دستگاه، به استاندار و فرمانداران نیز منعکس شد تا در جلسات شورای اداری، برنامهریزی و پیگیری لازم به عمل آید.
