سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/12/28 - 15:54
  • تعداد بازدید خبر : 384
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضورسرزده بازرس کل استان یزد از مرکز خدمات رسانی و پاسخگویی به میهمانان نوروزی

رضا مختاری بازرس کل استان یزد در راستای نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان استان در انجام وظیفه به مسافران و میهمانان نوروزی، سرزده از مرکز سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی مستقر در اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد، رضا مختاری اظهار داشت: بازرسی کل استان در تعطیلات نوروز عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و خدمات رفاهی به گردشگران و شهروندان را با جدیت نظارت نموده و با متخلفان این امر برخورد قاطع قانونی خواهد کرد.

لازم بذکر است به ‌محض ورود میهمانان نوروزی پیامکی مبنی بر خوشامدگویی، اعلام سامانه و شماره تلفن ۰۳۵۳۳۵۲۱ برای آنان ارسال می‌شود. همچنین از طریق این سامانه، همزمان شش اپراتور در سه نوبت خدمت‌رسانی کرده و دو وظیفه راهنمایی و مدیریت اسکان مسافران در شبانه‌روز به منظور ارائه خدمات رفاهی به مسافران ویژه ایام نوروز را بر عهده دارد.

گفتگو با مدیریت اداره‌کل میراث، کارکنان مستقر در سامانه مرکز مدیریت، و بازدید از برخی اماکن گردشگری و نحوه ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی از جمله اقداماتی بود که در این بازدید انجام شد. بازرس کل یزد درخصوص خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی مناسب به گردشگران دستوراتی را هم ارائه داد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی