سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/24 - 13:20
  • تعداد بازدید خبر : 315
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان البرز خبر داد

پیگیری و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری البرز

بازرس‌کل استان البرز از پیگیری و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان البرز، احمد علی‌آبادی در جریان بازدید از پارک علم و فناوری البرز که با حضور معاونین نظارت و بازرسی و سربازرسان حوزه‌های نظارت و بازرسی؛ اقتصادی و زیربنائی، امور تولیدی و سیاسی و قضائی اداره‌کل بازرسی استان البرز انجام شد با مسئولان پارک و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان ملاقات کرد و در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفت.

بازرس‌کل استان البرز در این بازدید ضمن بیان گوشه‌ای از وظایف و تکالیف سازمان بازرسی‌کل کشور در راستای تحقق شعار سال، خواهان انعکاس دقیق مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور ایجاد امکان پیگیری مؤثر این مشکلات شد.

علی‌آبادی در ادامه این بازدید از طریق تماس با مسئولان اجرایی سطح استان نسبت به بررسی برخی مشکلات مرتبط با حوزه امور مالیاتی، صدور مجوز در اداره‌کل دامپزشکی استان، منابع طبیعی و... اقدام کرد و در این راستا دستور لازم به منظور پیگیری این امور در حوزه‌های نظارت و بازرسی ذی‌ربط صادر شد.

در جریان این بازدید 5 ساعته، ابتدا طی نشستی با حضور مسئولان پارک، نمایندگان تشکل شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک مسائل و مشکلات خود از جمله محدودیت فضا و مستحدثات، عدم تخصیص بودجه و اعتبار لازم، مشکلات مرتبط با تأمین مستمر و پایدار انرژی برق خصوصاً در فصول گرم سال و قطع برق، عدم تخصیص تسهیلات از سوی بانک‌ها خصوصاً تسهیلات موضوع تبصره «18» قانون بودجه، تأخیر و تطویل در امر صدور مجوزهای لازم خصوصاً در موارد مرتبط با حوزه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و... را مطرح کرده و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شدند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -