سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/01/31 - 12:50
  • تعداد بازدید خبر : 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان خراسان جنوبی خبرداد؛

پیگیری مشکلات مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان در کارگروه ویژه/ ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال

بازرس‌کل استان خراسان جنوبی از پیگیری مشکلات مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان این استان در یک کارگروه ویژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان خراسان جنوبی، مهدی رحیمی در بازدید از پارک علم و فناوری از عزم بازرسی‌کل استان برای طرح و پیگیری مشکلات پارک علم و فن‌آوری خبرداد و گفت: مشکلات و مسائل مربوط به پارک علم و فن‌آوری در گارگروه‌‌های مربوطه طرح و رسیدگی خواهد شد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت شورای دستگاه‌‌های نظارتی برای حل مشکلات مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و افزود: با توجه به شعار امسال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، کارگروهی در سازمان بازرسی کل کشور و به تبع آن در بازرسی‌کل استان خراسان‌جنوبی به منظور عینیت بخشیدن به فرمایش رهبر معظم انقلاب تشکیل شد که هدف آن نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از نخبگان، فنآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

بازرس‌کل استان خراسان جنوبی از مسئولان استانی خواست؛ از شتابزدگی و شعار زدگی پرهیز کرده و به صورت کاملا عملیاتی نسبت به عینیت بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال اقدام کنند.

به گفته رحیمی، سازمان بازرسی عملکرد دستگاه‌ها را برای تحقق شعار سال ارزیابی و تحت نظارت ویژه قرار می‌دهد.

در این بازدید، بازرس‌کل استان خراسان جنوبی از نزدیک در جریان فعالیت هشت شرکت‌ مبدع و نوآور قرار گرفت. پس از طرح مشکلات مطرح شده از سوی افراد فعال در این شرکت‌ها، مقرر شد این مسائل در کارگروه ویژه بازرسی مطرح و مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی