سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/01/21 - 12:38
  • تعداد بازدید خبر : 435
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اصفهان

پیشنهاد بازرسی‌کل اصفهان به قوه‌قضاییه برای اصلاح قانون ارزیابی اموال غیرمنقول دستگاه‌ها

بازرسی‌کل استان اصفهان اعلام کرد با همکاری کمیسیون‌های علمی و تخصصی گزارشی به همراه پیشنهاد اصلاح قانون نحوه ارزیابی اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی به معاونت حقوقی و امور مجلس قوه‌قضاییه ارسال کرده است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اصفهان، در راستای اجرای دستورالعمل تشکیل کمیسیون‌های علمی و تخصصی، در بازرسی‌کل استان اصفهان در سال 1399، 9 جلسه کمیسیون علمی و تخصصی با موضوعات مختلف از جمله آسیب‌شناسی نحوه انتخاب کارشناسان رسمی توسط دستگاه‌های اجرایی، بررسی و آسیب‌شناسی مسائل حوزه فرهنگی و اجتماعی، بررسی مسائل و مشکلات زیست‌محیطی استان اصفهان و... برگزار شد.

در این جلسات که با حضور صاحب‌نظران، اساتید دانشگاهی و حوزوی و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های تخصصی برگزارشده است، مسائل کلان استان اصفهان جهت برنامه‌ریزی مسئله محور شناسایی‌شده و همچنین گزارشی نیز با عنوان «آسیب‌شناسی نحوه انتخاب کارشناس رسمی در ارزیابی اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی» با همکاری بازرسان بازرسی‌کل و اعضای کمیسیون علمی و تخصصی تهیه و به همراه پیشنهاد اصلاح قانون از طریق تصویب ماده ‌واحده، با امضای رییس سازمان بازرسی کل کشور به معاونت حقوقی و امور مجلس قوه‌قضاییه ارسال شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -