سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/09 - 10:40
  • تعداد بازدید خبر : 370
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس استان لرستان خبرداد؛

ورود بازرسی به ایمن سازی راه دسترسی دو روستای لرستان/ راهداری سریعا برای بازسازی اقدام کند

بازرس استان لرستان از ورود بازرسی برای ایمن‌سازی راه دسترسی به دو روستای این استان خبرداد و تاکید کرد: مسئولان لرستان باید هرچه سریع‌تر با تخصیص اعتبار عملیات ایمن‌سازی را شروع کنند.

به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان لرستان، به دنبال انتشار گزارشی از صدا و سیمای استان لرستان در مورد وضعیت نامناسب راه دسترسی به روستاهای بن تومان و امیران واقع در بخش معمولان مبنی بلافاصله بازرسکل استان به همراه مدیرکل راهداری استان لرستان، فرماندار شهرستان پلدختر، بخشدار معمولان از منطقه بازدید کردند.

بازرس کل استان لرستان با تاکید بر اینکه ایمن سازی موقت محورهای روستایی معمولان باید هرچه سریع تر انجام شود، گفت: راههای ارتباطی شهرستان پلدختر در سیلهای سال ۹۸ دچار آسیبهای جدی شده و با توجه به حجم خرابیها تاکنون اقدامات قابل توجهی صورت گرفته، اما بازسازی و ایمنسازی کامل در گرو تخصیص اعتبارات کافی است.

سعید رازانی با بیان اینکه در بازدید از محور بن تومان و امیران شهرستان معمولان، نقاط تخریب شده مستعد حادثه زیادی مشاهده شد که نیازمند ایمنسازی است، افزود: به زودی در جلسهای مشترک با استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و دستگاههای ذیربط پیگیری لازم برای تامین اعتبارات بازسازی و ایمن سازی موقت نقاط دارای اولویت انجام میشود که درصورت تزریق اعتبار، راهداری باید در اسرع وقت نسبت به بازسازی و ایمنسازی موقت نقاط دارای اولویت اقدام کند.

سعید رازانی خاطر نشان کرد: در صورت عدم تعامل در تامین اعتبارات و کوتاهی در ایمنسازی، مسئولیت جان باختن افراد در این محورها متوجه همه مسئولان خواهد بود بنابراین هرجا نیاز باشد بازرسی با تمام ظرفیت وارد میدان میشود.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی