سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 16:17
  • تعداد بازدید خبر : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل فارس خطاب به مجمع مطالبه گران:

نماینده خود را به بازرسی فارس معرفی کنید تا پیگیری‌ها تسهیل شود

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس از مجمع مطالبه‌گران خواست تا نماینده خود را به مرجع نظارتی استان معرفی کنند تا پیگیری‌ها تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان فارس، کاظم اکرمی در نشست با دبیران و کارگروه‌های تخصصی مجمع مطالبه گران استان فارس با بیان وظایف سازمان بازرسی کل کشور خواستار دقت نظر مطالبه گران استان در ارائه گزارش‌های مستند شد.

وی حفظ آبروی عموم را یکی از مهمترین اهداف سازمان بازرسی ذکر کرد و تصریح نمود که مطالبه گران از گزارش‌های غیرواقعی و واهی اجتناب نمایند.

اکرمی با اشاره به عزم جدی سازمان بازرسی در مقابله با فساد و انحرافات از مجمع مطالبه گران خواست تا نماینده خود را به مرجع نظارتی استان معرفی تا پیگیری‌ها تسهیل شود.

وی راهبرد استکبار را نارضایتی مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با حربه ناامیدی ذکر کرد و گفت:  اولویت کشور در حال حاضر، حفظ امید است بنابراین نباید در شیپور ناامیدی بالاخص در فضای مجازی دمید.

بازرس‌کل استان فارس با  اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان بازرسی گفت: کارهای بزرگی در کشور و استان در حال انجام است و برخی مشکلات با توجه به پیگیری‌ها در حال برطرف شدن هستند که باید اطلاع‌رسانی شود که مردم از آن آگاهی یابند.

وی با اشاره به توان بالای مردم در حل مشکلات یادآور شد: همان طور که همیشه مردم پای کار بوده اند هم‌اکنون هم نباید از کارهای بزرگ ترسید و برای باز کردن گره‌ها بایستی از توان مردم استفاده نمود.

در این نشست مطالبه گران نیز برخی از دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -