سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 13:34
  • تعداد بازدید خبر : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست بازرس کل استان سمنان با صاحبان صنایع و اصحاب تصمیم گیر حوزه معادن و تولید

بازرس کل استان سمنان با حضور در انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان با صاحبان صنایع و اصحاب تصیم گیر حوزه معادن و تولید گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان سمنان، حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده بازرس کل استان سمنان با حضور در انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان با اعضای این انجمن در نشستی 4 ساعته به دیدار و گفتگو نشست.

بازرس کل استان سمنان در ابتدای جلسه پس از استماع مسائل، مشکلات و دغدغه‌های پیش روی اعضای این انجمن پای صحبت صاحبان صنایع و معادن نشسته و راهکارها، پیشنهادها و دستورات لازم را درخصوص رفع موانع موجود و رسیدن به نتیجه مورد انتظار در بخش تولید ارائه کرد.

وی همچنین در سخنانی گفت: نظر به اینکه این انجمن یک تشکل غیرانتفاعی و غیرسیاسی  است و اصول آن بر پایه فرهنگ صنعتی، اشاعه اصول و روش‌های مناسب مدیریت علمی و مطالعات علمی و پژوهشی است، با توجه به وظایف تعریف شده در انجمن مبنی بر رشد صنایع و معادن، باید توسعه اقتصاد ملی با مشارکت مردم در حد اعلای خود مدنظر قرار گیرد.

رشیدزاده در ادامه با اشاره با وظایف و اهداف انجمن مدیران صنایع و معادن نظیر «گردآوری اطلاعات و پژوهش درباره تنگناها و مشکلات فراروی صنعت و تولید کشور»، «اعتلای صنعت و کارآفرینی»، «تشویق سرمایه گذاری در صنعت»، «تجهیز سرمایه‌های مردمی و هدایت آن به سوی بخش صنعت و تولید کشور»، «کمک به گسترش صادرات صنعتی» و...  بیان داشت: دستیابی به این اهداف در گرو تلاش و همت مضاعف و در سرلوحه قراردادن مشارکت مردمی به منظور جهش در تولید و تحقق شعار سال است که در این رابطه سازمان بازرسی می تواند به عنوان مشاوری امین در مواردی که نیاز به اصلاح قانون و یا مواردی که موجب توقف و یا کاستن از تولید شده باشد کمک کننده باشد.

در پایان این نشست با نظر حاضرین، ادامه برگزاری این جلسات با بازرسی کل استان و بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی