سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/03/23 - 13:08
  • تعداد بازدید خبر : 441
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بوشهر

نشست بازرس‌کل بوشهر با دادستانی مرکز استان

به‌منظور تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر با مجموعه قضایی و در راستای اجرای بهتر و مؤثر اهداف و برنامه‌های ابلاغی، نشست تعاملی و هماهنگی با حضور حسن‌پور دادستان، مختاری بازپرس شعبه دوم، بخشی دادیار شعبه اول و خانم مشتاقی دادیار، بازرس کل به همراه هیات بازرسی و جمعی از کارکنان دردادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان بوشهر، در این نشست دادستان نقش سازمان بازرسی را در سالم‌سازی نظام اداری بسیار حائز اهمیت دانست و از گزارش‌های دقیق، مستند و مستدل بازرسی تشکر کرد و گفت: اگر جایی هم اختلافی بین بازرس پرونده و قاضی رسیدگی‌کننده وجود دارد به دلیل استقلال رأی قضات است که این موارد بسیار محدود می‌باشد.

در ادامه بازرس‌کل استان ضمن تشکر از زحمات دادستان و قضات حاضر در جلسه، از همراهی و تعامل مجموعه دادستانی و بازرسی‌کل استان ابراز خرسندی کرد و در ادامه به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر قضات به وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل کشور، به برخی مواد قانون تشکیل سازمان اشاره نمود.

 همچنین اعضای هیات بازرسی به برخی نکات اشاره نمودند و دادستان توضیحات لازم را در خصوص موضوعات مطرح‌شده ارائه نمود.

در این نشست آقایان زراعت‌گر سرپرست گروه اقتصادی، سیاه منصوری سرپرست گروه فرهنگی، حیدری رییس اداره امور اداری و مالی، کرمی بازرس گروه تولیدی و جعفری کارشناس امور پیگیری، بازرس‌کل استان را همراهی نمودند.

در پایان به‌منظور تقدیر و تشکر از زحمات قضات حاضر در جلسه، لوح تقدیر توسط بازرس‌کل استان اعطاء گردید.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -