سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 13:09
  • تعداد بازدید خبر : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی انجام شد؛

ملاقات مردمی بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد با هدف رسیدگی به مشکلات مردم

بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در حاشیه این دیدار مردمی گفت: ایجاد ارتباطات دوسویه و نزدیک مسئولین با  مردم در جهت تکریم و رفع مشکلات آنها می‌تواند نقش مهمی در اعتماد عمومی بین مردم و مسئولین ایجاد کند.

وی اظهار کرد: عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات چهره به چهره با بنیاد مسکن و شهرداری و منابع طبیعی و امور اراضی بود که دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی ملاقات کنندگان به صورت مکتوب به سربازرسان گروه‌های مربوطه صادر شد.

شایان ذکر است، دیدارهای مردمی و چهره به چهره بازرس‌کل استان دوشنبه هر هفته با رعایت نوبت‌دهی و حقوق شهروندی جهت بیان مشکلات آنان در این بازرسی کل برگزار می‌شود، همچنین شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس 136.ir درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کند.

بر پایه این خبر؛ پانزدهمین دیدار مردمی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سالن جلسات این بازرسی کل برگزار و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات24نفر از شهروندان توسط بازرس‌کل استان صادر شد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -