سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 15:27
  • تعداد بازدید خبر : 304
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با ورود بازرسی کردستان؛

مشکلات 17 واحد تولیدی و صنعتی در استان کردستان رفع شد/ تقدیر رئیس کل دادگستری از عملکرد بازرسی

بازرس کل استان کردستان از رفع مشکلات 17 واحد تولیدی و صنعتی در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با حضور در محل بازرسی کل استان با مدیر و پرسنل این مجموعه دیدار کرد.

عیسی هواسی در جریان این دیدار به ارائه گزارشی از اهم اقدامات این بازرسی‌کل در سال 1401 و 1402 در حوزه‌های مختلف از جمله جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال به ارزش 7145 میلیارد ریالی، جلوگیری از تغییر کاربری 4600 مترمربع اراضی شهری و زمین خواری 98 هزار مترمربعی در اراضی ملی، وصول مطالبات دولتی در بخش حقوق معادن به ارزش 1200 میلیاردریالی، تعیین تکلیف 720 میلیارد ریالی مالیات کارت های بازرگانی و... پرداخت و از محکومیت قطعی 23 نفر از مدیران و کارکنان سطح استان در محاکم تجدیدنظر استان با مجازات‌های از قبیل حبس، تعلیق، انفصال دائم و موقت، جزای نقدی و... خبر داد.

وی حرکت در راستای تحقق شعار سال را جزء اولویت‌های اصلی بازرسی استان دانست و عنوان کرد: در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری 3 پرونده بازرسی تشکیل و در جریان‌های بازدیدهای صورت گرفته و اقدامات متعاقب بعدی، مشکل 17 واحد تولیدی و صنعتی استان برطرف شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس شورای قضایی استان کردستان ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های مدیر و کارکنان بازرسی‌کل استان کردستان، عنوان داشت که اقدامات بازرسی و مجموعه‌های قضایی باید مکمل همدیگر و موجب هم‌افزایی شود و موجب خلل و بی‌انگیزگی در کار مدیران و کارمندان نباشد.

وی از زحمات عیسی هواسی به عنوان مدیر نمونه کشوری تقدیر کرده و انگیزه وی را در رسیدگی به مسائل و مشکلات استانی را ستودنی توصیف کرد.

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی