سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/01/21 - 12:53
  • تعداد بازدید خبر : 525
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشکلات شرکت‌های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار بازرس کل این استان با رئیس پارک علم و فناوری استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد مهدی صالحی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سید شمس الدین هاشمی رئیس پارک علم و فناوری این استان گفت: پیرو بخشنامه ابلاغی رئیس سازمان بازرسی کل کشور جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان، همه دستگاه های اجرایی باید دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی و صنعتی را اولویت کاری خود قرار دهند.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باید برای پیشبرد اقتصاد مولد از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم و با ترک فعل مدیرانی که در تحقق شعار سال کوتاهی می‌کنند برخورد قانونی و جدی صورت گیرد.

در این جلسه مقرر شد گزارشی از وضعیت شرکت ها به همراه مهم‌ترین چالش‌ها از جمله موانع اخذ مجوزهای لازم برای گسترش فعالیت شرکت‌ها و موضوع حمایت مالی و تسهیلات بانکی به ویژه در راستای تولید و اشتغال مولد تهیه شود.

همچنین تصمیم بر این شد به منظور بررسی راهکارها و رفع موانع موجود، طی هماهنگی با بازرسی‌کل استان برنامه زمان بندی مدون و مستمر برای تشکیل جلسات آتی و بازدید از محل فعالیت شرکت‌ها در سطح استان تنظیم شود.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -