سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/27 - 11:31
  • تعداد بازدید خبر : 117
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بازرس کل استان ایلام تاکید کرد؛

لزوم فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب در ایلام

بازرس کل استان ایلام به منظور بررسی موضوعات و مشکلات مربوط به نحوه تامین و توزیع آب، با مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های مستمر مجموعه آبفای استان، به فرسودگی شبکه توزیع آب ایلام اشاره کرد و گفت: یقینا فرسودگی شبکه بر هدر رفت آب و ایجاد نارضایتی در مردم تاثیر خواهد داشت که می‌طلبد هر چه سریعتر برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: در چند وقت اخیر یکی از نارضایتی‌های مردم بحث تامین آب است که ضمن بررسی موضوع خواهان به حداقل رسیدن این موضوع هستیم.

بازرس کل استان ایلام ضمن تاکید در بحث فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب بیان کرد: باید منابع آبیاری فضای سبز شهری از سامانه آب شرب تفکیک شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام نیز در این جلسه به ارائه گزارشی در خصوص منابع تامین و توزیع آب در شهر ایلام و همچنین مشکلات موجود پرداخت.

پرویز ناصری یادآور شد: عدم تخصیص به موقع اعتبارات، اصلی‌ترین مانع شرکت آبفا برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی در سطح استان است که امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده مشکلات تامین اعتبار هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -