سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/03/06 - 12:18
  • تعداد بازدید خبر : 196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان آذربایجان غربی تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه و حمایت مسئولان و مدیران از تمامی خیران در آذربایجان غربی

بازرس کل استان آذربایجان غربی از روستای گرده بلیچ ارومیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، روح الله محبوبی بازرس کل استان آذربایجان غربی و هیات همراه با حضور در محل روستای گرد بلیچ ارومیه و دیدار با خیر حاج میرزا نبی زاده از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و عمرانی این خیر قرار گرفت. 

روح الله محبوبی در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات رسان از جمله استانداری، راهداری و حمل و نقل، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی همراه بود طی سخنانی با تقدیر و تشکر از خیّر که بدون هیچ چشم داشتی در امور خیریه همچون راه‌سازی، ساخت مساجد، ساخت آب بند، مدرسه‌سازی، آزادی زندانیان و ایجاد اشتغال برای روستاییان منطقه مشغول فعالیت هستند بر لزوم توجه ویژه و حمایت مسئولان و مدیران از تمامی خیران در سطح استان که در زمینه‌های مختلف با انجام امورات خیریه مشغول خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تاکید کرد.

وی با اشاره به حل مشکل تخصیص قیر جهت آسفالت پروژه راهسازی در دست ساخت با مساعدت دستگاه‌های متولی از مدیران درخواست کرد نسبت به بررسی سایر درخواست‌های ایشان و اهالی منطقه و تامین نیازهای پروژه مذکور با رعایت مقررات قانونی اقدام کند.

در ادامه این جلسه هر یک از حضار طی سخنانی به ارائه گزارش و بیان دیدگاه‌های و نقطه نظرات خود جهت حمایت از خیر محترم پرداختند.

 در پایان این جلسه پس از استماع درخواست‌های اهالی و خیر و بعد از بحث و تبادل‌نظر تصمیمات و مصوبات اثربخشی در راستای حل مشکلات موجود اتخاذ گردید که از آن جمله می‌توان به دستور صدور مجوز حفر چاه آب شرب روستا، دستور صدور مجوز لایروبی رودخانه روضه چای جهت برداشت ماسه، صدور دستور آغاز و اجرای طرح تثبیت خاک با نظارت اداره‌کل منابع طبیعی و الحاق بخشی از محدوده اراضی روستا به محدوده طرح هادی توسط دهیاری و موارد دیگر اشاره کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -