سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/07 - 11:16
  • تعداد بازدید خبر : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم ارباب رجوع/ همکاران با دقت و جدیت گزارشات را پیگیری کنند

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم ارباب‌رجوع تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جلسه گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسی‌های کل با مردم و تکریم ارباب‌رجوع هفتمین جلسه شورای اداری در سال جاری برگزار شد.

محمدمهدی صالحی اظهار کرد: سر بازرسان و بازرسان باید جهت تکریم ارباب‌رجوع و پیگیری مطالبات آنها زمانی مشخص را برای دیدار با آنها تعیین کرده و راهنمایی‌های لازم را در خصوص ادعاها و شکایات آنها انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است افزود: ارتباط مستقیم مردم با بازرسی‌کل و پیگیری مطالبات آنها یک اصل و حق مردم می‌باشد به طوری‌که آگاهی از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات است.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاران در حوزه سقف نسبت به تعیین و تکلیف پرونده‌های اخذ شده از دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان اقدام و چنانچه اسناد مورد نظر در پرونده را نیاز دارند طی یک صورتجلسه در حضور فرد مورد تایید دستگاه اجرایی تصویربرداری و برگ شماری نمایند سپس اصل پرونده را تحویل دستگاه مربوطه دهند.

صالحی تاکیدکرد: همکاران با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثربخش شکایات و اعلامات واصله به این بازرسی‌کل در سامانه را پیگیری کنند.

برپایه این خبر؛ هفتمین جلسه شورای اداری در بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ساماندهی سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات، تعیین و تکلیف پرونده‌های دستگاه‌های اجرایی که در بازرسی‌کل استان وجود دارد، رعایت نظم و انضباط در امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی