سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/01/08 - 22:06
  • تعداد بازدید خبر : 570
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

عملکرد اکیپ دهگردشی مدیریت امور اراضی و بیمه ایران استان بوشهر بررسی شد

پیرو بخشنامه اخیر رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اقدامات نظارتی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بازرسی کل استان بوشهر از اکیپ دهگردشی مدیریت امور اراضی استان و هچنین بیمه ایران بوشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، پیرو اقدامات نظارتی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز بر اساس دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی کل استان بوشهر از عملکرد اکیپ دهگردشی مدیریت امور اراضی استان و هچنین بیمه ایران بوشهر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفتند.
 
در این بازدید مشاهده شد که در راستای حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ با رصد مستمر، یگان حفاظت شهرستان‌ها، از ۲۷ اسفند تاکنون نسبت به شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز اقدام و اخطاریه های لازم صادر و در سامانه امور اراضی کشور نیز ثبت گردیده است.
 
بنابراین گزارش در بازدید هیات بازرسی گروه اقتصادی و زیربنایی بازرسی کل از مدیریت بیمه ایران استان بوشهر، خدمات این شرکت در ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفت و ارزیابی صورت گرفته از روند خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع مطلوب مشاده شد بطوری‌که پرداخت خسارات مالی به صورت روزانه و بدون وقفه در ایام تعطیل انجام می‌پذیرد.
 
کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی