سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 08:12
  • تعداد بازدید خبر : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید از (دیسپاچینگ) شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛

ضرورت تمهیدات لازم برای مدیریت بهینه مصرف برق در تابستان/ ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به واحد تولیدی و صنعتی

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مرکز کنترل و راهبری شرکت برق استان گفت: با توجه به در پیش رو بودن فصل تابستان و گرمای هوا، شرکت برق استان تمهیدات لازم برای مدیریت بهینه مصرف برق ضروری است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی بازرس کل استان در حاشیه این بازدید با بیان اهمیت شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری و تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی برتحقق آن افزود: با توجه به در پیش رو بودن فصل تابستان و گرمای هوا، احتمال قطعی و خاموشی‌های برق به ویژه برای واحدهای تولیدی و صنعتی وجود دارد بنابراین ضرورت دارد شرکت برق استان تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق و عدم خسارت به واحد تولیدی و صنعتی را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه بازدید ضمن تقدیر از بازرسی کل استان جهت ورود به موقع در کمیسیون‌ها، معاملات و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسهیل امور شرکت به تشریح گزارش عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در سال1402 پرداخت.

محمد مرادی گفت: شرکت برق استان از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای کاهش خاموشی‌های برق جهت جلوگیری از خسارت به واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده می‌کند.

وی کاهش هزینه، کاهش چشمگیر درصد تلفات برق از 23 درصد به 12 درصد، کاهش خاموشی، تبدیل شبکه سیمی به کابل‌های خود نگهدار در سطح استان را از مهمترین فعالیت‌های شرکت برق در یکسال گذشته عنوان کرد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد پس از شنیدن گزارش عملکرد شرکت برق توسط مسئولان شرکت در یکسال گذشته از تلاش های مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر و بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به 10 هزار کیلومتر شبکه برقی  فشار قوی، متوسط و فشار ضعیف با 300هزار مشترک برق دارد.

برپایه این خبر؛ بازرس کل استان به همراه سربازرس و بازرس گروه امور اقتصادی و زیر بنایی از مرکز کنترل و راهبری و سایر واحدهای شرکت برق استان بازدید و دستورات لازم برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم جهت کاهش قطعی برق مصارف خانگی، تولیدی و صنتعتی را صادر کرد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -