سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/05/31 - 08:59
  • تعداد بازدید خبر : 393
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ضرب‌الاجل بازرس کل استان بوشهر برای رفع مشکلات اداره کل بنادر و دریانوردی با محیط‌زیست و اموال تملیکی

در جریان بازدید بازرس‌کل استان بوشهر از اداره‌کل بنادر و دریانوردی این استان، وی طی تماس تلفنی با مدیرکل محیط زیست و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور موضوعاتی را برای رفع مشکلات این اداره مطرح کرد و خواستار رسیدگی فوری به مسائل، شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان بوشهر، اسحق شهبازی بازرس‌کل به همراه مدیرکل بنادر و دریانوردی، معاونین، پیمانکاران و عوامل اجرایی پروژه‌های احداث جزیره نگین از فعالیت‌های اجرایی و مراحل پیشرفت کار اسکله‌های صادرات و ترانزیت، اسکله کانتینری و اسکله مخصوص صادرات مواد نفتی، جاده دسترسی، منطقه کانتینری و صنعتی، پروژه احداث زیرساخت‌های جزیره و نیز پروژه در دست احداث توسعه اسکله مسافری بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل بنادر و دریانوردی گزارشی از وضعیت پیشرفت‌های فیزیکی و مالی پروژه‌ها و نیز مشکلات پیش‌رو که بعضا موجب توقف برخی فعالیت‌ها و یا تاخیر در اجرای به موقع آنها شده‌اند اشاره کرد.

وی عدم صدور مجوزهای زیست محیطی را به عنوان اهم مشکلات موجود عنوان کرد.

در این بازدید، بازرس‌کل استان بوشهر طی تماس تلفنی موضوع را با مدیرکل محیط زیست استان مطرح و مقرر شد پیگیری‌های جدی از سازمان محیط‌زیست کشور ظرف دو هفته آینده به منظور صدور مجوز صورت بگیرد و نتیجه به بازرسی‌کل استان بوشهر منعکس شود.

در ادامه شهبازی طی تماس تلفنی با اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور مشکلات مربوط به پرداخت معوقات اداره مزبور به شرکت سینا اپراتور خدمات بندری که موجب اخلال در ترخیص محموله‌ها شده بود، را مطرح و مقرر شد ظرف روزهای آتی بخشی از بدهی که قبلا در مکاتبات بازرسی‌کل استان به آنها اشاره شده، پرداخت شوند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی