سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/21 - 11:15
  • تعداد بازدید خبر : 358
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ضرب‌الاجل بازرسی هرمزگان برای رفع مشکلات عرضـه سوخت توسط جایگاه‌داران

بازرس‌کل استان هرمزگان از کنترل و نظارت مستمر بر صحت عملکرد و نحوه خدمت‌رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت به مراجعین در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، رضا مختاری گفت: در راستای تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر رصد مستمر فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان و پیرو بازدیدهای دوره‌ای صورت گرفته توسط این بازرسی از جایگاه‌های سوخت در سطح استان و احصاء و اعلام ایرادات و مشکلات فنی جهت مرتفع نمودن مشکلات، جلسه‌ای با مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان پیرامون نحوه خدمت‌رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت به مراجعین و بررسی روند رفع مشکلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌ها تداوم خدمت‌رسانی هر چه بهتر جایگاه‌های عرضه سوخت است، بیان کرد: تامین به موقع فرآورده‌های نفتی توسط تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در کمترین زمان ممکن و ارائه خدمات بدون وقفه ضروریست لذا در این راستا جایگاه‌ها باید ایرادات احصاء شده در بررسی‌های قبلی از جمله دارا بودن دیزل ژنراتور مناسب، فعال بودن دوربین‌های جایگاه‌ها به منظور کنترل سوخت‌رسانی به خودروها و قرارگیری در مکان مناسب و... از موارد و نکاتی مهمی می‌باشد به قید فوریت مرتفع شود.

بازرس‌کل استان هرمزگان تصریح کرد: طی صورتجلسه‌ای موارد اقدامی را به مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان تذکر داده‌ایم و مقرر شد برای جلوگیری از بروز تخلف در جایگاه‌های سوخت ظرف مدت دو ماه موارد یاد شده مرتفع و نتیجه اقدامات صورت گرفته به این بازرسی‌کل اعلام شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی