سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/02/26 - 08:58
  • تعداد بازدید خبر : 516
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد:

شرکت‌های دانش بنیان به خلاقیت و نوآوری در پروژه‌های کلان توجه کنند

دومین نشست کارگروه حمایت از تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور استاندار، اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی و رئیس پارک و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازرسی‌کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با بیان اینکه دانش می‌تواند نقش موثری در تولید داشته باشد، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی باید تلاش خود را برای افزایش و کیفیت تولیدات خود بکارگیرند تا این مهم بتواند گره‌گشای برخی از مشکلات جامعه باشد.

محمدمهدی صالحی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان باید خلاقیت و نوآوری را در پروژه‌های کلان مدنظر قرارداده تا گامی مهم در راه توسعه صنعت کشور برداشته شود، به طوری که نیاز بازار را در کشور تامین و حتی محصولات خود را صادر نمایند.

وی اظهار کرد: در راستای ماده 4 دستورالعمل ریاست سازمان بازرسی کل کشور با حضور اعضای جلسه تشکیل شد.

دکتر شمس‌الدین هاشمی رئیس پارک فناوری استان نیز در این نشست به بررسی مشکلات اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان پرداخت که می‌توان به نبود مکان مناسب جهت استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و از حاضرین در این نشست خواست مجتمع آفتاب شهرستان گچساران و سالن شرف‌آباد یاسوج جهت استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در اختیار آنها قرار بگیرد.

برپایه این گزارش؛ استاندار و اعضای جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی در ادامه این نشست ضمن اهمیت شعار سال و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی مشکلات مطرح شده را تحلیل و با ارائه راهکار مبنی بر تعیین مدت و ارائه تنظیم قرارداد طبق مقررات در خصوص استقرار شرکت‌ها در سالن شرف‌آباد و ادامه کار مطابق توافقات قبلی در مجتمع آفتاب گچساران مورد تایید حاضرین در این نشست قرار گرفت.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی