سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/01/29 - 12:12
  • تعداد بازدید خبر : 328
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
امام جمعه قزوین در دیدار بازرس‌کل استان:

سازمان بازرسی کل کشور دیده‌بان منافع ملی، سرمایه‌ها و تأمین‌کننده اعتماد مردم به نظام است

بازرس‌کل، معاونین و سربازرسان بازرسی‌کل استان قزوین با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عبدالله آقاعلیخانی و هیأتی از بازرسی‌کل استان با بیان اینکه اگر همه مسئولان و متولیان امر با جدیت پای کار باشند، مشکل لاینحل نخواهیم داشت و کسی اجازه تخلف پیدا نمی‌کند، گفت: اگر بازرسی‌کل استان دقت در نظارت‌ها و پیگیری کارها را در دستور کار قرار دهد و فعالانه عمل کند، نقش بسزایی در رفع موانع تولید و پشتیبانی در این امر مهم خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: باید نسبت به تخلف‌ها در هر سطحی و از سوی هر مقام و مسئولین حساس باشیم و با جدیت پای کار رسالت‌های سازمانی و کاری خود باشیم تا بیت‌المال حفظ شده و آبروی نظام دچار خدشه و آسیب نشود.

وی تصریح کرد: هنر شما عزیزان در این است که ضمن حفظ شعار سال حمایت از آبروی افراد، جلوی تخلف‌ها و سوء‌استفاده‌ها را بگیرید. باید در مقابل کسانی که بر تخلف‌های خود اصرار دارند و علاقه‌ای به بازگشت و حفظ آبروی خود ندارند، نیز محکم بوده و با آنها قاطعانه برخورد کنید؛ همانگونه که امام علی (ع) در مقابل کسانی که سماجت در تخلف داشتند، محکم ایستادگی کردند.

آیت‌الله عابدینی افزود: دست در دست هم دهیم تاجلوی هرگونه سوءاستفاده را بگیریم و امروز مهم‌ترین عمل صالح این است که در حوزه کاری خود امانت‌دار دین و رسالت‌های سازمانی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید در کارها دچار روزمرگی شویم، خاطرنشان کرد: شما دیده‌بان منافع ملی، سرمایه‌ها و تأمین‌کننده اعتماد مردم به نظام هستید و باید به این دیده‌بانی با انجام دقیق رسالت‌های خود احترام بگذارید و اگر در تحقیق این معنا حقیقتاً پای کار باشید، ما نیز خادم شما خواهیم بود.

عبدالله آقاعلیخانی بازرس‌کل استان قزوین نیز در این دیدار گفت: بازرسی‌کل در جهت مرتفع شدن مشکلات و مسائل اداری موجود در استان به خصوص تحقق منویات رهبری و با تمرکز بر شعار سال جدید که در زمینه حمایت و پشتیبانی رفع موانع تولید نامیده شده است، برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های نظارتی خود را پایه‌ریزی خواهد کرد، که در این خصوص با تشکیل دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در سازمان متبوع و این بازرسی کل و تشکیل جلسات متعدد، گام‌های موثری برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به عنوان عالی‌ترین ارگان نظارتی در صورت آگاهی از وقوع هرگونه فساد اداری به مسئله ورود خواهد کرد، افزود: بازرسی کل با هرگونه سوءجریان اداری برخورد می‌کند ولیکن تخلفات و جرائمی را که ناشی از سوءاستفاده‌های شخصی صورت گرفته باشد بطور خاص‌تر و بدون هیچ اغماضی پیگیری می‌کند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -