سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 14:01
  • تعداد بازدید خبر : 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان زنجان خواستار شد؛

روان سازی پرداخت تسهیلات تکلیفی توسط شبکه بانکی/ آمادگی بازرسی استان زنجان برای حمایت از اقدامات موافق با مقررات قانونی

بازرس کل استان زنجان خواستار روان سازی پرداخت تسهیلات تکلیفی توسط شبکه بانکی شد و در این راستا تذکراتی داد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه در دیدار با مدیریت جدید بانک تجارت استان زنجان ضمن اشاره به ضرورت برنامه ریزی موثر در اجرای شعار سال گفت: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون جهش تولید با مشارکت مردم، از مدیریت جدید بانک و همکاران انتظار می‌رود با همتی مضاعف جهت تحقق اهداف فرمان سال تلاش شود.

وی ضمن بیان آسیب‌ها و گلوگاه‌های فسادزا در حوزه بانکی نسبت به رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی تاکید و بیان کرد: برخی از موضوعات از جمله پرداخت تسهیلات ازدواج، جوانی جمعیت، مسکن و... از مسائل اساسی کشور بوده که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

 بازرس کل استان زنجان افزود: بازرسی کل استان حامی و پشتیبان شبکه بانکی قانون مدار و برنامه محور بوده و همچنین لازم است در ارائه خدمات بانکی به مشتریان مقررات ابلاغی بانک مرکزی رعایت شود.

 خمسه با اعلام آمادگی مجدد بازرسی کل استان در حمایت از اقدامات موافق با مقررات قانونی در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان گفت: یکی از اهداف پیش بینی شده از سال‌های قبل در بازرسی کل استان پشتیبانی و رفع کامل موانع موجود در روان سازی پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی است که در انجام این تکلیف مصمم بوده و با هرگونه ترک فعلی قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

 در پایان این نشست اسکندری ضمن تشکر از راهنمایی‌ها و ارشادات بازرس کل استان نسبت به رعایت مقررات بانک مرکزی تاکید کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی