سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/25 - 11:16
  • تعداد بازدید خبر : 250
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان:

رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت بازرسی کل استان اصفهان است

بازرس‌کل استان اصفهان در راس یک هیات بازرسی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این شهرک شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اصفهان، سیدمحمد مهدی طباطبایی رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی و بازرس‌کل استان اصفهان طی نشستی که با حضور مدیران شهرک و شرکت‌های دانش‌بنیان در حاشیه این بازدید برگزار شد، با بیان اینکه تلاش بازرسی‌کل استان اصفهان رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان است، افزود: ما این آمادگی را داریم در کنار شما تلاشگران هرگونه دغدغه، مشکل و موانع موجود را که فرآیندهای کار را کند و یا مختل و حتی متوقف می‌کند، در چهارچوب ضوابط مرتفع کنیم.

بازرس‌کل استان اصفهان با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک گفت: مجموعه بازرسی استان اصفهان با مشکلات عنوان شده نا آشنا نیست و خیلی از مواردی که توسط مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان شد قبلا در بازرسی‌کل استان مورد بررسی و پیگیری واقع و یا در حال پیگیری است و تلاش جهت رفع آن انجام شده است.

طباطبایی با اشاره به وظیفه سازمان بازرسی‌کل کشور مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین به عنوان تکلیف اصلی سازمان گفت: حسن جریان امور یعنی اقدامات دستگاه‌ها بر اساس ضوابط و سیاست‌های کلی کشور شفاف، سریع، هدفمند و راه‌گشا و موثر در رشد و تولید در حوزه‌های مختلف از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

بازرس‌کل استان اصفهان با اشاره به شعار سال اظهار کرد: زمانی‌که موضوع شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یک موضوع مهم و اساسی توسط رهبر معظم انقلاب بیان و شعار سال تعیین می‌شود، تمامی ما تکلیف قانونی و شرعی جهت بکارگیری همه ظرفیت‌ها در این راستا داریم و مکلفیم تلاش خود را در راستای ایجاد شرایط مناسب معمول داریم تا دانشمندان و اندیشمندان و محققان ما بدون هیچگونه مشکل و دغدغه صرفا به فعالیت بپردازند.

رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی همچنین با اشاره به سیستم‌های نظارتی عنوان کرد: عوامل نظارتی درون سیستمی و برون سیستمی باید وظیفه و تکلیف خود در راستای شناسایی و رفع موانع و مشکلات معمول دارند و مواردی را که از حساسیت بیشتری برخوردار است را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه تلاش بازرسی‌کل استان اصفهان ضمن شناسایی موانع و تلاش جهت برطرف کردن موانع، ایجاد زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های متولی را دنبال می‌کند. بر این اساس جلساتی با دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

بازرس‌کل استان اصفهان مکاتبات هشداری با دستگاه‌های مرتبط با این حوزه را از اقدامات دیگر مجموعه بازرسی‌کل استان اصفهان در تحقق شعار سال و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد.

همچنین در این نشست رئیس شهرک و تعدادی از شرکت‌های مستقر در شهرک به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند که اقدامات لازم صورت گرفت.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -