سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/22 - 15:12
  • تعداد بازدید خبر : 132
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از شرکت فولاد مبارکه: سازمان بازرسی آمادگی خود را جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور اعلام می کند

رئیس منطقه (6) و بازرس کل استان اصفهان در راس هیاتی متشکل از بازرسان کل استان‌های منطقه 6 (چهارمحال و بختیاری، کرمان، مرکزی، یزد،)، معاون برنامه ریزی، سربازرس گروه امور تولیدی و دبیر منطقه6، از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اصفهان، در این بازدید، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای فولاد و شهدای گمنام، مسائل و مشکلات و چالش‌های مهم شرکت، با حضور معاون بهره برداری، معاون امور حقوقی و مدیران اجرایی ذیربط شرکت فولاد مبارکه، با محوریّت حمایت از تولید، مورد بررسی قرار گرفت

حمید شاه‌محمدی، رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، در بازدید از شرکت فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: بازدید از فولاد مبارکه در راستای شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید انجام شده و سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی می کند.

بازرس کل استان اصفهان در ادامه گفت: فولاد مبارکه به ‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود و باعث می شود از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های تولید دیده و شنیده شود.

بازرس‌کل استان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

در این نشست معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه ضمن تشکر از حضور هیأت بازرسی، عنوان کرد: تمامی تلاش بخش تولید در راستای شعار سال بوده و از توجه تمامی مسئولین به بخش تولید خشنودیم، به طوری که امسال شرکت فولاد مبارکه به ظرفیت اسمی خود رسیده است، در حالی که عمده شرکت‌های فولادی قابل مقایسه با شرکت فولاد مبارکه با حدود 60 درصد ظرفیت کار می‌کنند.

معاون بهره برداری شرکت در ادامه به مشکلات و معضلات فولاد مبارکه از جمله کمبود آب، قطعی گاز در زمستان، قطعی برق در تابستان و همچنین کمبود امکانات حمل و نقل جاده ای و ریلی اشاره کرد و از تلاش‌های شرکت در خودکفایی در زمینه‌های مذکور مانند تاسیس تصفیه خانه، احداث نیروگاه، خرید واگن و کامیون و ... توضیحاتی ارائه کرد و در پایان نیز توضیحاتی از اقدامات شرکت فولاد مبارکه در زمینه زیست محیطی و سهم این شرکت در میزان آلایندگی و کاهش آن بیان کرد.

قابل ذکر است در حاشیه این جلسه هیات بازرسی از تمامی قسمت‌های خط تولید از جمله انبارهای مواد اولیه، ذوب، خطوط نورد گرم و سرد و رنگ آمیزی بازدید کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -