سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/07/28 - 08:55
  • تعداد بازدید خبر : 550
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مرکز منطقه 5 سازمان و بازرسی کل استان آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز چهارشنبه گذشته ضمن بازدید از بازرسی کل استان، از زحمات این بازرسی کل تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز روز چهارشنبه مورخ 23/7/99 به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور سرزده در مرکز منطقه 5 سازمان و بازرسی کل استان آذربایجان شرقی ، با مدیران و کارکنان این بازرسی کل دیدار و با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور از زحمات و تلاشهای ارزشمند همکاران در عرصه مبارزه با فساد تشکر و قدردانی نمودند.

حجت الاسلام آل هاشم دراین دیدار ضمن حضور در اتاق های کارکنان بازرسی کل و دیدار چهره به چهره و صمیمی ، برای کلیه همکاران آرزوی توفیق روز افزون در امر مبارزه با فساد را طلب نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان این دیدار افزود: اکثر نیروهای بازرسی کل استان نیروهای جوان ، با انگیزه و دارای تحصیلات عالیه و مرتبط با نیازهای سازمان بازرسی در امر مبارزه با فساد می باشند.

 

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -  -