سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/02/16 - 17:28
  • تعداد بازدید خبر : 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مردمی بازرس‌کل استان گلستان در مسجد امام علی (ع) شهرستان مراوه تپه/ بازدید از نیروگاه برق کوچک مقیاس، شرکت تعاونی گندم داران سیلوی آرد خوشه و بیمارستان علوی

بازرس‌کل استان گلستان در ادامه سفر به مراوه تپه ضمن حضور در مسجد امام علی(ع) این شهرستان مراوه تپه و دیدار با نمازگزاران و رسیدگی به شکایات آن‌ها از نیروگاه برق کوچک مقیاس، شرکت تعاونی گندم داران سیلوی آرد خوشه و بیمارستان علوی مراوه تپه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گلستان، عبدالله علیخانی بازرس قضایی و بازرس‌کل استان گلستان در راستای اجرای تاکیدات رئیس قوه‌قضائیه و دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ملاقات عمومی با مردم در مساجد، باتفاق هیات همراه، پس از جلسه شورای اداری در فرمانداری مراوه تپه، به اتفاق فرماندار، در مسجد امام علی (ع) حضور یافت و پس از اقامه نماز ظهر و عصر مشکلات نمازگزاران را بررسی و در برخی موارد دستور لازم را صادر کرد.

همچنین بازرس قضایی استان گلستان از نیروگاه برق کوچک مقیاس را بازدید کرد. در این بازدید مقرر شد جهت بررسی موضوعات پیش روی نیروگاه برق کوچک مقیاس با مرکز توزیع برق منطقه‌ای استان مازندان و گلستان هماهنگی های لازم بعمل آید.

بازرس‌کل استان گلستان در ادامه جهت بررسی و پیگیری‌های لازم درجهت رفع مشکلات شرکت آرد خوشه مراوه تپه نیز دستورات لازم به هیات همراه صادر کرد.

همچنین در بازدید از بیمارستان علوی شهرستان مراوه تپه با توجه نیاز این بیمارستان به کادر درمانی مجرب و متخصص این موضوع در دستور کار قرار گرفت تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات از سوی مسئولین مربوط اقدام شود.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -