سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/03/12 - 16:25
  • تعداد بازدید خبر : 505
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
زنجان

دیدار سرپرست بازرسی کل استان زنجان با فرماندهی سپاه انصارالمهدی

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه با حضور در دفتر فرماندهی سپاه استان با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و سایر فرماندهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرپرست بازرسی کل استان زنجان ضمن تبریک عید سعید فطر و با تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای خدوم مجموعه سپاه و بسیجیان استان در راستای مبارزه با امر فساد، بر تشکیل جلسات مشترک جهت هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مبارزه با فساد تأکید کرد.
ابوالفضل خمسه در این دیدار خاطرنشان کرد: بسیج در قالب قشر و گروه خاصی نمی‌گنجد و همه آحاد مردم در این شجره طیبه قرار دارند و هر ایرانی بسیجی است.
در ادامه سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر و اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات شایسته بازرسی کل استان زنجان اظهار داشت: بازرسی کل استان از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند نسبت به آرامش افکار عمومی تأثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه قوه قضايیه در بین مردم امید ایجاد کرده و انتصابات جدید موجب تحولات خوبی در استان شده است، گفت: با شعار و مصاحبه نمی‌توانیم با فساد مقابله کنیم. سپاه و بازرسی لازم و ملزوم همدیگر هستند و این هماهنگی و همگامی سپاه استان و بازرسی باعث کسب دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه ارتقای سلامت نظام اداری است.
سرپرست بازرسی کل استان زنجان نیز ضمن استقبال از همکاری فعلی بین بازرسی کل استان با مجموعه سپاه استان، بر تشکیل بیش‌ازپیش جلسات تخصصی مشترک جهت استفاده از ظرفیت‌های متقابل تأکید کرد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم