سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/07 - 13:05
  • تعداد بازدید خبر : 332
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان

رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی و بازرس‌کل استان اصفهان به همراه رئیس‌کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اصفهان، سیدمحمد مهدی طباطبایی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از حمایت‌های آیت‌الله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه از بازرسی‌کل استان اصفهان تقدیر کرد و گفت: تلاش بازرسی‌کل بیشتر بر مبنای پیشگیری و اصلاح امور و تعامل با دستگاه‌های اجرایی است.

بازرس‌کل استان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه، اثربخشی‌ها و اقدامات موثر بازرسی‌کل در این زمینه را تشریح کرد و افزود: میزان شکایات و اعلامات در سامانه‌های ستاد خبری و گزارشگران فساد سازمان بازرسی افزایش 5 برابری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با بیش از 6 هزار گزارش واصله، آمار پرونده‌های متشکله از قبل کمتر شده و این آمار تغییر رویکرد بازرسی‌کل استان را در راستای تکالیف قانونی نشان می‌دهد.

رئیس منطقه 6 در پایان به چند مورد از دغدغه‌ها و مشکلات استان از جمله مسئله آب، فرونشست زمین، بارگذاری جدید در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی و شرب و همچنین آلودگی هوا اشاره کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی