سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 09:00
  • تعداد بازدید خبر : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار بازرس‌کل استان یزد با خانواده شهدا

بازرس‌کل استان یزد با خانواده شهیدان حسینی نسب و همتی در یزد دیدار کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی بازرسی کل استان یزد، رضا مختاری بازرس‌کل استان یزد به همراه بازرس اداره‌کل بنیاد شهید استان و هیات همراه با حضور در منزل شهیدان سیدحسین حسینی نسب از شهدای هشت سال دفاع مقدس و حسین همتی از شهدای دانش آموز با خانواده این شهداء دیدار و گفتگو کرد.

بازرس‌کل استان یزد پاسداشت خون شهیدان و خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه و توفیق الهی خواند و گفت: مردم ایران، شهدا، ایثارگران و جانبازان را به عنوان سرمایه‌های معنوی انقلاب و دلجویی از آنان را ادای دین به ارزش‌ها می‌دانند و همه ما به ایشان مدیون هستیم.

وی ادامه داد: شهدای عزیز گلچین شده از سوی خداوند متعال هستند. پس باید به خود یادآورشویم که بعد از شهدا ما برای انقلاب چه کرده‌ایم؟! این سوالی است که مسئولین ما هر روز باید در کنار میز خدمت به خود یادآوری کنند.

مختاری لزوم ترویج فرهنگ ایثار در جامعه با الگوگرفتن از حضرت زینب کبری (س) و حضرت ام البنین(س) در قیام عاشورا را ضروری خواند و اظهار داشت: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی شهدای دوران دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ مبارزه با استکبار که برگرفته از قیام عاشورا است، در زندگی نسل بعد از جنگ تاثیر به سزایی دارد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -