سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/12 - 10:43
  • تعداد بازدید خبر : 231
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیدار بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس مرکز بازرسی شرکت مخابرات کشور/ تاکید بر ضرورت رفع مشکلات حوزه مخابرات استان

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با پیمان فیضی رئیس مرکز بازرسی شرکت مخابرات کشور دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدمهدی صالحی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بالایی در زمینه تولید، اشتغال و دانش‌بنیان دارد اما متاسفانه حمایت چندانی از ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌شود.

وی با تشریح آسیب‌ها و چالش‌های مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مشکات زیادی در حوزه مخابرات استان از قبیل؛ سامانه ستاد (تدارکات الکترونیک دولت)، عدم وجود برق پشتیبانی در برخی ایستگاه‌های مخابراتی، سرقت از تاسیسات تجهیزات و دکل‌های مخابراتی، عدم وجود پایداری شبکه مخابراتی، عدم وجود برنامه مشخص در اجرای فیبر نوری و کیفیت آنتن‌دهی وجود دارد که انتظار می‌رود مسئولان امر به این موضوعات مهم در حوزه مخابرات توجه ویژه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه تلفن و اینترنت درکشور ما به عنوان یک زیرساخت اساسی و تخصصی محسوب می‌شود، افزود: با توجه به شرایط کنونی پیشنهاد می‌گردد در سطح ملی و استانی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مخابرات استفاده شود و مدیران مربوطه با این شرکت‌ها آشنایی بیشتری داشته باشند.

صالحی ادامه داد: به عنوان مثال یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه و ساخت تجهیزات مخابراتی به خودکفایی رسیده و در حال حاضر ضمن پوشش بازار داخلی در حوزه صادرات نیز فعالیت می‌نماید که حمایت از این شرکت با رعایت قوانین می‌تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی استان و کشور را در حوزه مخابرات حل کند و برای ارتقاء کیفیت خدمات‌دهی مخابرات موثر باشد.

رئیس مرکز بازرسی مخابرات ایران  در این دیدار ابتدا به گزارشی از وضعیت مخابرات استان پرداخت و گفت: هر جا ارتباط خوب با سازمان بازرسی داشتیم توانستیم مشکلات را به کمک آنها حل کنیم و راهکارها و توصیه‌های سازمان بازرسی همیشه در جهت رفع مشکلات مخابرات بوده  است.

پیمان فیضی بیان کرد:  اگرمسئولان مخابرات استان ارتباط خوب و مستمر با بازرسی کل استان داشته باشند و از راهکارها و پیشنهادات سازمان بازرسی استفاده کنند خیلی از مشکلات مخابرات حل خواهد شد.

وی یاد آورشد: ارشادات و راهنمایی‌های بازرسی کل استان و دغدغه آنها برای توسعه استان در حوزه مخابرات مسرت بخش است و باید تلاش کتیم تا از این راهنمایی‌ها و پیشنهادات آنها بهره‌مند شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم سازمان بازرسی شرکت مخابرات را در بحث افزایش تعرفه خدمات مخابراتی علی‌رغم افزایش هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای که 12 سال است افزایش پیدا نکرده حمایت کند و از نهادها و ادارات‌کل استان در راستای پرداخت مطالبات مخابرات استان، ما را یاری کنند.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی