سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/07/24 - 16:07
  • تعداد بازدید خبر : 188
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد

دیدار بازرس‌کل اردبیل، معاونین و سربازرس امور سیاسی و قضایی با فرمانده انتظامی استان

کاظمی الموتی بازرس کل استان اردبیل به همراه معاونین و سربازرس امور سیاسی و قضائی با سردار تقوی فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت وگو کرد.

روابط عمومی بازرسی کل استان اردبیل اعلام کرد: کاظمی‌الموتی بازرس کل استان در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتطامی و مبعث نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، آرامش و امنیت را بزرگترین ثروت در جوامع امروزی عنوان کرد و افزود: اگر امنیت نباشد آرامش نیست و اگر آرامش نباشد تمامی کارها در دنیا به بن‌بست خواهد رسید.

سردار تقوی فرمانده انتظامی استان هم در این نشست ۳۰ دقیقه‌ای ضمن عرض تبریک سالروز تاسیس سازمان بازرسی و تشکر از نگاه موشکافانه و قانون مدارانه بازرسی استان اردبیل به مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان، نیروی انتظامی را درکنار مردم و مردم را درکنار نیروی انتظامی برای داشتن جامعه ای سالم و به دور از هرج و مرج و آرامش دانست و گفت: آرامش به مصداق وجود اکسیژن است و اگر این نباشد زندگی و حیات بشری با اختلالات و مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود.

وی آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان در فضای مجازی و حقیقی را مهمترین شرط سربلندی و موفقیت در مقابل هجمه‌های خارجی و غربی عنوان کرد.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی