سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/10 - 10:30
  • تعداد بازدید خبر : 395
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان بوشهر:

دغدغه‌های مردم از طولانی بودن زمان دسترسی به پزشکان متخصص در بوشهر رفع شود

بازرس‌کل استان بوشهر با ورود به موضوع گله‌مندی مردم از زمان دسترسی به پزشکان متخصص در این استان از مدیریت درمان تامین اجتماعی خواست تدابیری اتخاذ شود تا این دغدغه‌ها مرتفع شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان بوشهر، اسحق شهبازی در دیدار با سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه درمان استان در ایام همه‌گیری کرونا، به برخی از مشکلات مربوط به نوبت‌‌دهی در کلنیک‌ها و پاراکلنیک‌های تامین اجتماعی و معطلی مردم اشاره کرد.

بازرس‌کل استان بوشهر بیان کرد: اتخاذ تدابیر مناسب به جهت ارتقاء سیستم نوبت‌دهی و رفع مشکلات سیستمی (قطعی سیستم و ایرادات فنی)، برنامه‌ریزی به منظور کاهش زمان دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات و جلوگیری از معطلی آنها از طریق افزایش تعداد پزشکان متخصص و سایر خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی و افزایش بازه زمانی ارائه خدمات در طول شبانه روز، پیگیری به منظور تکمیل کادر بخش تشخیصی حوزه درمان در تخصص‌های مختلف، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از درمانگاه‌های در حال ساخت و تعیین تکلیف مجوز احداث درمانگاه‌های شبانکاره و اهرم از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود که مقرر شد در دستور کار مدیریت درمان تامین اجتماعی قرار گیرد.

سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از امکانات، خدمات و وضعیت نیروی انسانی در بخش‌های درمانی و پزشکی زیرمجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، از بازدیدهای هیات بازرسی، بازرسی کل استان به ویژه در ایام تعطیلات نوروز از بیمارستان‌های وابسته به این مدیریت و پیشنهادهای ارائه شده برای ارتقاء کیفیت خدمات، تقدیر و تشکر کرد و آمادگی مجموعه خود را به منظور دریافت توصیه‌ها و پیشنهادات مجموعه بازرسی‌کل استان برای بهبود کیفیت خدمات، اعلام کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی