سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/01 - 11:09
  • تعداد بازدید خبر : 420
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستور بازرس‌کل فارس برای پیگیری مشکلات دو شرکت

بازرس‌کل استان فارس به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید از شرکت کشت و صنعت دامپروری فارس، بزرگترین تولیدکننده تخم‌مرغ در جنوب کشور (پارسیرنگ) واقع در شهرک صنعتی بیضا، در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان فارس؛ این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی غزال می‌باشد که در سال 1368 تاسیس شده است.

مدیرعامل شرکت ضمن استقبال از بازدید سرزده مسئولین بازرسی استان، درخصوص مشکلات مالیاتی، تامین نیروی کار، عدم تعامل برخی دستگاه‌های شهرستانی با این مجموعه صنعتی بزرگ، نکاتی را مطرح کرد که موارد فوق توسط بازرس‌کل استان برای حل مشکل و کمک به روند سالم تولید به سربازرسین مربوطه ارجاع شد.

بازدید بازرس‌کل استان از شرکت تولیدکننده تجهیزات نفت و گاز فارس

براساس گزارش دیگری بازرس‌کل استان فارس به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید از شرکت تولیدکننده تجهیزات نفت و گاز (شرکت نوین آبان فنآور) واقع در شهرک صنعتی بیضا، در جریان مسائل و مشکلات این شرکت قرارگرفت.  

در این بازدید، مدیرعامل شرکت در خصوص تولید خنک کننده‌های صنعتی برج‌های پتروشیمی و نفت و گاز که برخی تولیدات شرکت به رومیله عراق، فازهای مختلف عسلویه و سایر نقاط مورد نیاز کشور و منطقه ارسال می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

در این بازدید سرزده مشاهده شد که موجودی انبارهای شرکت مطلوب و تولیدات آماده بارگیری هستند.

وی در خصوص مشکل اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی با عاملیت یکی از بانک‌های استان گلایه‌های خود را مطرح که مطابق دستور بازرس‌کل، مقرر شد سربازرس گروه بانک و بیمه به موضوع رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی