سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/30 - 15:42
  • تعداد بازدید خبر : 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستورات مهم بازرس کل استان ایلام برای تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های معطل مانده

بازرس کل استان ایلام با حضور جمعی از مسئولان آخرین وضعیت پروژه‌هایی مهم نیمه‌تمام و معطل مانده استان را در شورای هماهنگی دستگاه‌‎های نظارتی بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان ایلام، جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان به منظور بررسی وضعیت و پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهور به استان ایلام مربوط به طرح‌های اداره‌کل جهاد کشاورزی و شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، بررسی وضعیت تعاونی مسکن کارکنان استانداری ایلام، بررسی درخواست استانداری و اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام با حضور اعضای شورا و برخی از مسئولان استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مهدی اصلانی بازرس‌کل و ریاست شورای دستگاه‌‎های نظارتی استان ایلام خواستار این شد که مدیران و مجموعه دستگاه‌های استان باید با انگیزه و تلاش و کوشش بیش از گذشته در راه خدمت به مردم و بالابردن میزان رضایتمندی و همچنین ایجاد روحیه و نشاط در این مسیر قدم بردارند.

در جریان این شورا بازرس‌کل استان و اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی استان با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل جهادکشاورزی استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان به بحث و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌هایی مهم نیمهتمام و معطل مانده استان که در مصوبات سفر ریاست جمهوری همچون سامانه گرمسیری، ایستگاههای پمپاژ آب در شهرستان‌های مختلف و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام پرداختند و دستور و مصوبات لازم در این جلسه برای تسریع در مراحل تکمیل و بهره برداری برخی پروژه‌ها صادر شد.

در این جلسه موضوعات دیگری از قبیل؛ مشکلات و مسائل مرتبط با اغتشاشگران و وظایف دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در رابطه با تعطیلی برخی اصناف، وضعیت واگذاری اراضی به شرکت تعاونی مسکن کارکنان استانداری و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -