سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/03 - 13:09
  • تعداد بازدید خبر : 310
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستاوردهای بازدید بازرس کل آذربایجان غربی از یک شرکت دانش بنیان/ دستورات ویژه برای حمایت

بازرس کل استان آذربایجان غربی از شرکت دانش بنیان "رویان پژوهش آذربایجان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان آذربایجان غربی، روح الله محبوبی بازرس کل آذربایجان غربی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون شعار سال مبنی بر "تولید ،دانش بنیان، اشتغال آفرین" و در اجرای تاکیدات رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین روز از هفته قوه قضائیه از شرکت دانش بنیان "رویان پژوهش آذربایجان"بازدید کرد.
در این بازدید جلسه ای با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رئیس پارک علم و فناوری استان و مدیرعامل شرکت رویان پژوهش آذربایجان در محل شرکت رویان پژوهش آذربایجان پیرامون مشکلات شرکت دانش بنیان مذکور در خصوص دلایل معطلی شرکت دانش‌بنیان و طولانی شدن روند  واگذاری اراضی برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد برای تامین عرصه ۱۰۰ هکتاری به منظور ایجاد و احداث باغ مادر برای تولید انواع نهال در ارومیه،  ظرف حداکثر ۲ هفته مدیریت امور اراضی و منابع طبیعی استان،  در شعاع ۱۰۰ کیلومتری شرکت رویان پژوهش آذربایجان ، اراضی مستعد و منطبق با مطالعات مکان یابی شرکت مذکور و مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی با اولویت اراضی خلع ید شده تأمین و به شرکت مذکور معرفی کند. 
همچنین به منظور تامین آب شرب شرکت، مقرر شد ضمن مذاکره با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، کارشناسان مربوطه به محل اعزام و ضمن بررسی نحوه تأمین و ایجاد انشعاب آب شرب، بررسی‌های لازم را معمول و نتیجه را اعلام کند. 
علاوه بر این با توجه مطالبات هنگفت شرکت رویان پژوهش آذربایجان از دستگاه‌های اجرایی استانی و خارج از استان که از سال ۸۹ پرداخت نشده، مصوب شد لیست مطالبات با قید تاریخ و علت ایجاد مطالبه، مبلغ و دستگاه اجرایی بدهکار توسط شرکت تهیه و جهت پیگیری در اختیار بازرسی کل استان قرار گیرد.
تامین زمین پس از اخذ مجوز ایجاد باغ مادر و تأمین زمین مورد نیاز شرکت و خرید و تأمین نهال و گیاهان مورد نیاز عمومی توسط شهرداری‌ها و برخی از دستگاه‌های اجرایی و... از دیگر دستاوردهای این نشست بود.
کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی