سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/02/20 - 11:06
  • تعداد بازدید خبر : 464
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخواست مدیرعامل گاز پارس جنوبی برای حضور بازرسان در جلسات تصمیم ساز این مجتمع

مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی از بازرس کل استان بوشهر خواست که بازرسان این بازرسی کل به منظور نظارت برخط و اقدامات پیشگیرانه در جلسات مهم و تصمیم‌ساز این مجتمع گازی حضور پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان بوشهر، مدیر عامل جدید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در بازرسی کل استان با اسحاق شهبازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسحاق شهبازی بازرس کل استان بوشهر در این دیدار ضمن یادآوری اهمیت پالایشگاه‌های دوازده‌گانه تحت امر آن مجموعه در تولید گاز و پوشش نیازهای عمومی کل کشور گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین خوراک شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه اهمیت بالایی دارد.

بازرس‌کل استان بوشهر ضمن تاکید بر کاهش فلرینگ و آلودگی در منطقه، به ضرورت کاهش هدر رفت ال‌پی‌جی در خطوط انتقال اشاره کرد.

شهبازی در پایان بر اهمیت صیانت از مدیران و کارکنان، استمرار تولید،  تقویت انضباط مالی در مجموعه عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد.

همچنین در این دیدار احمد باهوش مدیرعامل جدید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پالایشگاه‌های ١٢گانه زیرمجموعه این شرکت، برنامه‌های در دست اجرا شرکت را تشریح کرد.

وی با قدردانی از اقدامات نظارت و بازرسی انجام گرفته توسط بازرسی کل استان در این مجتمع طی سال‌های اخیر و تاثیر مثبت آن در بهبود و افزایش کارایی مجتمع، خواستار تداوم نظارت و ارشادات فنی و قانونی بازرسان بازرسی کل استان برای رشد و تعالی مجموعه تحت امر خود شد.

باهوش در این دیدار خواستار حضور بازرسان در جلسات مهم و تصمیم‌ساز شرکت مجتمع گاز به منظور نظارت برخط و اقدامات پیشگیرانه شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی